poniedziałek, 25 maja 2020

klasa 4 b Temat:Wierni Bogu i ludziom(podręcznik str 100/101)


Odmawiajcie różaniec -W imię Ojca i Syna i Ducha  Świętego. Amen







Pan Jezus  zawsze zachęca i proponuje spotkanie z Nim w modlitwie, spowiedzi i Komunii Świętej JEST WIERNY i nigdy nie opuszcza swoich ukochanych dzieci to dzieci opuszczają Go wybierając grzech i odchodząc od Niego.

Przeczytaj i zastanów się  nad tymi słowami Pana Jezusa , (28) PRZYJDŹCIE DO MNIE WSZYSCY, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. (29) Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. (30) Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie.(Mt 11,28)
 (13) Przynosili Mu również dzieci, żeby ich dotknął; lecz uczniowie szorstko zabraniali im tego. (14) A Jezus, widząc to, oburzył się i rzekł do nich: POZWÓLCIE DZIECIOM PRZYCHODZIĆ DO MNIE, NIE PRZESZKADZAJCIE IM; do takich bowiem należy królestwo Boże. (15) Zaprawdę, powiadam wam: Kto nie przyjmie królestwa Bożego jak dziecko, ten nie wejdzie do niego. (16) I BIORĄC JE W OBJĘCIA, KŁADŁ NA NIE RĘCE I BŁOGOSŁAWIŁ JE. (17) (Mk 10,13-16)
W podręczniku na stronie 100 w żółtej ramce masz tekst biblijny opowiadający historię Świętego Józefa, który był wierny do końca Bogu. Przeczytaj  i zastanów się nad tym: Jakiej postawy uczy nas Święty Józef oraz Święty Jan Apostoł? Czy przychodzisz  do pana Jezusa ze swoimi sprawami zwłaszcza trudnymi tak jak Święty Józef? Czy jesteś wierny Panu Jezusowi tak Święty Jan Apostoł?
Do przemyślenia:
Pan Jezus jest Tobie wierny i oddany a  Ty jemu?
Święty Jan nie opuścił Pana Jezusa wiszącego na krzyżu a Ty?

13 komentarzy:

Klasa 4 d Temat: Pismo Święte księgą miłości(podręcznik 32,33)

  Klasa 4 d   Temat: Pismo Święte księgą miłości(podręcznik 32,33) Módlcie się :      W  imię Ojca i Syna i Ducha  Świętego. Amen Duch...